5 Mart 2009 Perşembe

GECİKME ve FARKETTİKLERİM


Blogumu güncellemeyeli çok oldu.Bir türlü kameramdaki fotoğraf olayını hallademedim.Yaptıklarımı çekiyorum fakat bir türlü aktaramadım.En kısa zamanda bunu halletmeye çalışacağım.

Farkettiklerime gelince, aslında varmışda insan yaşaya yaşaya anlıyor ve görüyor:
1. İnsanın çocuğu olunca eskiden hiç yorulmadığını, şimdi ne kadar yorulsamda gece olupda onları uyurken izledimmi onlarsız bir hayat düşünmediğimi,
2. Artık ne kadar geç yattığımı,(anca bana vakit kalıyor)
3.Boş durmanın çok sıkıcı olduğunu,
4.İnsanların ne kadar bencil olduğunu,
5.Karşılık beklenmeden yapılan herşeyin çocuklar için yapıldığını,
6.Blog sayfalarına bakmanın alışkanlık yarattığını,
7.Evlat sevgisinin herşeyden üstün olduğunu,
8.Çocuklarımın üzerinde ben ve eşimden başka en çok annemin emeğinin olduğunu ,
9.Eğer benim gibi çocuklarınıza kendiniz ve tek bakıyorsanız her şeyin üstesinden gelebildiğinizi,
10.Çocuklarım okul çağına gelinceye kadar birşeylere adım atamadığımı,
11.Ne kadar sabırlı olduğumu,
12.Pasta yapmanın ve süslemenin ne kadar güzel bir o kadar da zevkli olduğunu,
13.En güzel kavramın SAĞLIKTAN SONRA MUTLU BİR AİLE KURMANIN olduğunu farkediyorsunuz.
NOT:Kendi düşüncelerimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder