2 Aralık 2009 Çarşamba

MİMLENDİM VE MİMLEDİĞİM ARKADAŞLAR

Evde Pasta'dan sevgili Özlem beni mimlemiş.Ona burdan teşekkür ediyorum ve soruların cevaplarına geçiyorum.
  • En son hangi ülkenin gündemiyle canını sıktın?
Güzel Türkiyemin domuz gribine yakalanması.
  • En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Şu an aklıma gelmiyor.
  • En son hangi fast food türünden nefret ettin?
Çok sevdiğim için hiçbirinden.
  • En son hangi sakatatı yedin?
Ciğer.Sadece bunu yiyebiliyorum.
  • En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Gülben Ergen, ÇİLEKLİ.
  • En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Bu sıralar yabancı şarkı pek dinlemiyorum.Ama, Shakira ve Beyonce'yi severim.
  • En son hangi yerli filmi beğendin?
Issız Adam.
  • En son hangi kitabı okudun?
Hayat Bazen Tatlıdır.Carmen Reid.
  • En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Hiç oynamadım.
  • En son kime ve neye küfrettin?
Küfretmeyi hiç sevmem.
  • En son neden kaçtın (opsionel:koşarakta olabilir)?
Gürültüden.
  • En sevdiğin 5 film?
Truva, Yeşilyol, Issız Adam, Buz Devri.
  • En sevdiğin 5 yemek?
Kuru dolma, kısır, Z.yağlı taze fasulye, enginar, yoğurtlu mayonezli pancar salatası.
  • En sevdiğin 5 oyun?
Tabu.
  • En büyük korkun ne?
Sevdiklerime birşey olması.
  • En nefret ettiğin 5 klişe laf?
Kusura bakmayın ve ayıptır sorması.

Sorularımı cevapladım ve bende
http://www.pastaevim.blogspot.com/
http://www.pastatasarım.blogspot.com/
http://www.kucukmutfak.blogspot.com/ adlı arkadaşlarımı mimledim.Kolay gelsin arkadaşlar...

4 yorum:

  1. Kişileri daha yakından tanımak adına bayılıyorum bu mimlere:))

    YanıtlaSil
  2. Cevaplarını ilgiyle okudum.Seni daha iyi tanımak güzeldi.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Didemcim ziyaretin ve güzel yorumların için teşekkür ederim.Yaklaşık 10 gündür benim blogta bir sorun var sayfayı açtığım gibi kapanıyor yalnız bende mi yoksa sizlerde de var mı bu sorun bilemiyorum.İnan 15-20 kere açmayı denedikten sonra ancak yorumunun yarısını okuyabildim=))Bana değer verip mimlediğin için çokkkk teşekkür ederim sayfama sorunsuz girdiğim ilk anda cevaplamaktan çok büyük mutluluk duyacağım.Sevgiyle kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Didemciğim merhaba.Beni mimlediğini az önce okudum. Çok özür dilerim. Mim cevaplamıyı da okumayı da çok severim üstelik. Bu gün mutlaka cevaplayacağım .Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil