6 Şubat 2010 Cumartesi

GÜZEL KIZIMIN PASTASI

Doğumgünümüz harikaydı.Sevdiklerimiz yanımızdaydı.Kızım sevinçten yerinde duramadı, resmen. Pastasına abisiyle birlikte bir güzel parmak sokmuşlar ben görmeden.Deliye döndüm ve hemen bir operasyonla düzelttim.Neyse ki herşey yolunda gitti ve bütün çocuklar pastayı çok beğendi.Yorgunluğuma değdi doğrusu.
Annemin yardımını da es geçmiycem. O olmasaydı toplamanın ve hazırlanmanın altından kalkamazdım.
Canım kızım seni çok seviyorum.Daha nice yaşlarını görmek dileğiyle...

Pastadan başka yaptıklarım yukarıda gördüğünüz çikolata topları, resmini çekemediğim
küçük kekler,
kısır,
patates salatası,
tavuk salatası,
yaprak sarması,
kanepe,
sigara böreği vardı.

1 yorum:

  1. Didemcim ellerine sağlık pasta süper olmuş.Güzel kızın pastayı parmaklamakta haklı bende olsam dayanamazdım doğrusu:))Sağlıklı,mutlu nice senelere iyiki doğmuş minik prenses...

    YanıtlaSil