25 Şubat 2010 Perşembe


23 Şubat 2010 Salı

MİMLENDİM VE MİMLEDİĞİM ARKADAŞLAR

http://www.yemekdukkanı.blogspot.com/ 'dan sevgili Çiğdem beni mimlemiş.Konumuz 7 maddede kendini anlatmak. Pek 7 maddeye sığacak gibi değil ama ben sıralıyım.
  1. Anne
  2. Kararlı, kuralcı
  3. Haksızlığa gelemeyen, tutumlu, dürüst
  4. Biraz inatçı, ne de olsa oğlak burcu. Kanmayan...
  5. Sevecen, canayakın, sırdaş, sadık, sade
  6. Disiplinli, tutumlu, güvenilir  offf yaz yaz bitmeyecek burda kısa kesiyorum ve küçük mutfak, pembe tatlar, pasta evim, mutlu dükkan, sihirli şekerler, evde pasta sizleri mimledim.Hadi bakalım... 

16 Şubat 2010 Salı

DİDEMİN PASTA SERVİSİ 1 YAŞINDA


Bir sene oldu bile. Geçen seneyi hatırlıyorumda ilk pastam ne kadar acemiydi.Şu bir sene içinde kendimce yol katettiğimi düşünüyorum.Bir çok şey araştırdım, öğrendim.Daha da öğreneceğim.Öğrenmenin sonu yok.İyi ki bu işe adım atmışım.İyi ki iki ara bir derede kursa gitmişim.

13 Şubat 2010 Cumartesi

GECİKMİŞ AŞK KURABİYELERİ

Kurabiyelerimi geç yayınlıyorum.Çünkü, hafta başından beri boynum ve sırtım tutuk yatıyorum.Dün biraz iyiydim ama bugün öğleden sonra arttı ve doktora gittim.Kas spazmı geçiriyormuşum.Bir sürü ilaç verdi ve boyunluk takıyorum.İnanılmaz bir acıydı.Doktordan geldikten birkaç saat sonra ilaçlar etkisini az da olsa gösterdiki şu an yazma kuvvetini buldum.İnşallah birkaç gün sonra daha iyi olacağım.Geçelim kurabiyelerime;

6 Şubat 2010 Cumartesi

GÜZEL KIZIMIN PASTASI

Doğumgünümüz harikaydı.Sevdiklerimiz yanımızdaydı.Kızım sevinçten yerinde duramadı, resmen. Pastasına abisiyle birlikte bir güzel parmak sokmuşlar ben görmeden.Deliye döndüm ve hemen bir operasyonla düzelttim.Neyse ki herşey yolunda gitti ve bütün çocuklar pastayı çok beğendi.Yorgunluğuma değdi doğrusu.
Annemin yardımını da es geçmiycem. O olmasaydı toplamanın ve hazırlanmanın altından kalkamazdım.
Canım kızım seni çok seviyorum.Daha nice yaşlarını görmek dileğiyle...

Pastadan başka yaptıklarım yukarıda gördüğünüz çikolata topları, resmini çekemediğim
küçük kekler,
kısır,
patates salatası,
tavuk salatası,
yaprak sarması,
kanepe,
sigara böreği vardı.

4 Şubat 2010 Perşembe

CANIM KIZIMIN PRENSESLİ DOĞUMGÜNÜ KURABİYELERİ


Kızım 5 Şubat yani yarın 3 yaşını bitiriyor.Doğumgününü herkes daha rahat gelebilsin diye cumartesi günü yapacağım.Hazırlıklarım başladı bile.İllede prensesli pasta ve kurabiye olacakmış.Kurabiyeler arkadaşlarına verilmek üzere yapıldı tarçınlı ve zencefilli olarak. Duramadım onları yayınlamak istedim.Pastası ve doğumgünü yazısı bir dahaki postta.

SİPARİŞ BİLGİLERİ

Pasta, kurabiye ve cupcakeler en iyi en kaliteli markalardan yapılmaktadır.Kurabiye ve cupcake siparişlerinin kutlama gününden 3-4 gün öncesinden, pastaların ise bir hafta öncesinden sipariş verilmelidir.
Doğumgünü,
söz, nişan, düğün
diş buğdayı, baby shower, sünnet
sevgililer günü, mevlüt,
fotoğraflı, şirket logolu,
yeniyıl,
kına gecesi ve tüm özel günlerinizde pasta, kurabiye ve cupcakeler istediğiniz şekilde tasarlanıp hazırlanır.

SİPARİŞ TELEFONLARI: 0532 620 00 59
                                              (0216) 360 32 09   

2 Şubat 2010 Salı

YENİ BANNER

Ne zamandır bloğuma bir banner koymayı istiyordum.Kimden yardım alırım kim fikir verir diye araştırdım.Sevgili Züzü'nün Düşler Mutfağında  gezinirken http://www.primarima.blogspot.com/ adlı bloğun sahibi Ebru Hanımın yaptığını gördüm. Kendisi çok yardımcı oldu.Burdan ona çok teşekkür ederim.Ayrıca bloğuda çok güzel.Hepimizin genelde çocuklarımızı büyütürken yaşanan sorunlarındanda bahsediyor kendisinden örnekler vererek ve aynen katılıyorum kendisine.İnşallah hepsi birgün geçecek. Yeterki sağlığımız yerinde olsun.